Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Obsługa dostaw i płatności

1. Terminy realizacji wysyłek dla produktów i towarów z magazynu spółki ELETOR
Magazyn wydaje zamówienia od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach od 9:00 do 17:00. Staramy się, aby oferowany towar był na bieżąco dostępny w naszym magazynie. W przypadku, gdy zamówiony towar jest w produkcji, niezwłocznie prześlemy informację o czasie dostawy.
2. Terminy realizacji zamówień dla produktów marki BELIMO
W przypadku, gdy produkt marki BELIMO ma status "W MAGAZYNIE", oznacza, że jest to produkt dostępny w aktualnej ofercie producenta. Nie prowadzimy polityki magazynowej dla tych produktów, ponieważ przy realizacji zamówień korzystamy z zewnętrznego magazynu dostawcy, na podstawie odrębnych umów logistycznych. Zakładamy, że wszystkie produkty marki BELIMO ze statusem "W MAGAZYNIE" są dostępne z terminem realizacji do 14 dni roboczych od skutecznie złożonego zamówienia. Ostateczny termin wysyłki podajemy w dokumencie potwierdzającym przyjęcie przez Sklep zamówienia od Kupującego.
W przypadku, gdy produkt ma status "BRAK W MAGAZYNIE", oznacza, że produkt został wycofany ze sprzedaży przez producenta i nie ma możliwości jego zamówienia. Pozostawiamy jednak dostęp do danych katalogowych w celach informacyjnych.
Standardowo, termin realizacji zamówień na produkty marki BELIMO wynosi od 1 do 14 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach, na które Sklep nie ma wpływu, termin ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Kupującego.
80% zamówień złożonych na produkty marki BELIMO realizujemy tego samego dnia roboczego, pod warunkiem, że towar jest fizycznie w magazynie zewnętrznym w Polsce i zamówienie zostało złożone do godziny 11:00. W innych przypadkach, zamówienia realizujemy kolejnego dnia roboczego lub do 14 dni roboczych, w przypadku braku wystarczającej ilości towaru na magazynie zewnętrznym.
3. Producenci nie produkują "na półkę", czyli dlaczego czasami nie możesz otrzymać towaru "od ręki"
Zdajemy sobie sprawę, że każdy z nas ceni sobie swój czas i chciałby, aby jego zamówienia były realizowane ekspresowo. W obecnych czasach, jako producenci i również sprzedawcy innych marek, mamy świadomość, że czasy produkcji na magazyn lub na tzw. półkę się skończyły. Produkowane są przede wszystkim wyroby szybko rotujące lub z umów kontraktowych. Producenci, mając do dyspozycji parki maszynowe oraz dostęp do surowców, obecnie skupiają się przede wszystkim na przygotowaniu oferty katalogowej i opracowaniu dokumentacji technicznej.
Dzięki dobrze opracowanej technologii produkcji, w razie zapotrzebowania, wyroby mogą być relatywnie szybko wyprodukowane, ale jednocześnie nie blokują zasobów producenta na kosztowne magazynowanie. Z tych powodów, na niektóre produkty - mimo, że mają status "W MAGAZYNIE" - trzeba trochę dłużej poczekać. Nasz Sklep jest przygotowany do obsługi każdego rodzaju zamówień, a nasz zespół dba, aby Państwa zamówienia były realizowane sprawnie i możliwie szybko.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą naszego Sklepu.
4. Koszty wysyłki dla dostaw na terenie Polski
Większość dostaw na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich. Zryczałtowane koszty wysyłki dla paczki do 30 kg wynoszą:
- 21,00 zł dla zamówień opłaconych z góry,
- 4,00 zł dopłata do płatności przy odbiorze towaru.
Podane wyżej ceny zawierają podatek VAT (23%).
5. Koszty wysyłki dla dostaw poza terenem Polski
W przypadku realizacji zamówień poza terenem Polski, koszty wysyłki oraz warunki dostawy są ustalane indywidualnie. Dotyczy to transakcji:
- sprzedaży wysyłkowej dla osób fizycznych poza terytorium Polski,
- wewnątrzwspólnotowej dostawy towaru,
- eksportu.
6. Warunki płatności
Sklep realizuje zamówienia na podstawie następujących rodzajów płatności:
- przedpłaty na konto bankowe na podstawie wystawionej faktury proforma - po wybraniu tej opcji w Sklepie, obsługa wystawi i prześle na Państwa e-mail fakturę proforma,
- pobrania - płatność kurierowi przy dostawie zamówienia.
7. Dokumenty sprzedaży
Realizacja każdego zamówienia jest dokumentowana fakturą VAT.
W przypadku, gdy zamówienia realizowane są z magazynu ELETOR, faktury dołączane są do paczek.
W przypadku, gdy zamówienia są realizowane z magazynów zewnętrznych lub dotyczą wysyłek opłacanych za pobraniem, po sprawdzeniu u przewoźnika, czy towar został odebrany, faktury wystawiamy oddzielnie i wysyłamy tradycyjną pocztą lub, na wyraźnie życzenie Klienta, przesyłamy w formie elektronicznej na wskazany e-mail.